Čo je potrebné vedieť ešte pred objednávkou

1. Zistite približné množstvo dokumentov: napr. počet krabíc, šanónov, archivačných boxov alebo paliet, prípadne nám pošlite fotografie Vašich dokumentov na skartáciu, aby sme vedeli presnejšie odhadnúť množstvo a poslať Vám vhodné auto na odvoz. Skartácia dokumentov je zdarma od 300 kg/ 150 šanónov.

2. Kontaktujte nás na tel.č.: +421 902 265 449. 

3. Dohodneme si vhodný termín na odvoz dokumentov.

4. Dokumenty vložte do krabíc, vriec alebo na palety. Takto pripravené dokumenty je potrebné odniesť k naloženiu na nám dostupné miesto ku vchodu ( maximálne 5 m od nášho auta ). Naša spoločnosť nezabezpečuje vynášanie dokumentov z Vašich kancelárií, priestorov alebo skladov. 

5. Zaistite parkovanie 3 t alebo 10 t áut našej spoločnosti v okolí vstupu do budovy. 

6. Dokumenty do našich áut naložia naši zamestnanci a aspoň jeden Vami poverený zamestnanec. 

Ďakujeme a tešíme sa na spoluprácu.